تجهیزات هیدروجیم

تولید و فروش تجهیزات آبدرمانی، هیدروتراپی، فیزیوتراپی در اب، ورزش و بدنسازی در آب هیدروجیم

۱۷ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

آموزش نرمش کردن در آب درهیدروجیم

بهترین نرمش در آب درهیدروجیم برای شروع حرکتها، قدم زدن، تند راه رفتن و یا دویدن در آب می باشد. قدم زدن در آب در قدم زدن بر روی خشکی است. به این شکل که کف یک پا همواره بر روی کف استخر قرار گرفته و هر که پای عقبی را برای جلو رفتن بلند می کنید، لگن شما در یک خط عرضی فرضی قرار می گیرد (مانند حالت که روی صندلی می نشینید).

 

 

به محض آنکه پای مخالف در گام جلو قرار گرفت همان حرکت را با در نظر گرفتن وضعیت لگن، برای پای دیگر تکرار کنید. حرکت پاها در تند راه رفتن در آب نیز همانند قدم زدن در آب می باشد با این تفاوت که در تند راه رفتن، هنگامیکه پای عقبی را برای برداشتن گام بلند می کنید پای دیگر تقریبا از کف استخر جدا می شود. مشابه همین اتفاق در تند راه رفتن بر روی زمین هم رخ می دهد. دویدن در آب در هیدروجیم حالت سریع شدهی تند راه رفتن در آب می باشد. در این حالت زانوان نمی توانند همانند دو حالت قبل چندان بالا بیایند چرا که سرعت انجام تمرین بالا رفته است

هر زمان که سرعت انجام تمرینی را بالا می برید از ابعاد حرکت ها کاهش میابد. در قدم زدن در آب زانوان به هنگام تعویض پاها در آب کمی بالاتر میایند، اما در دویدن در آب پاها بیشتر نزدیک به کف استخر هستند هر سه ی این حرکت ها شروعی عالی برای انجام تمرینات آب درمانی می باشند و هیچکدام به دیگری ارجحیت ندارد.

با حرکتی آغاز کنید که با آن بیشترین احساس راحتی را دارید. می توانید تند راه رفتن با دویدن را به صورت در جا انجام دهید و از کف استخر برای پریدن به سمت بالا کمک بگیرید. اگر قدم زدن در آب را انتخاب می کنید نمی توانید آنرا به صورت در جا انجام دهید چرا که به هنگام قدم برداشتن نباید به هیچ وجه تماس پای شما با کف استخر قطع شود. در صورتیکه با تند راه رفتن یا دویدن در جا احساس راحتی می کنید، نرمش خود را با حرکت در تمامی جهت ها برای مدت سه دقیقه در هر جهت آغاز کنید. (شکل زیر).

این فعالیت به آهستگی ریتم ضربان قلب، فشار خون و نیز دمای بدن شما را بالا می برد.

سایر حرکت های کشش پویا می توانند به هر ترتیبی انجام شوند. فقط بخاطر داشته باشید که بدون توقف حرکات ادامه دهید. این کشش ها بدن شما را گرم کرده و سایر حرکات تطبیقی فیزیولوژیکی را در طی قدم زدن با دویدن تنظیم می کنند

برای انجام کشش ایستاده به طرفین (شکل زیر) در یک وضعیت ایستاده کف هر دو پای خود را بر کف استخر ثابت کنید، روبروی دیواره استخر قرار گرفته و سپس یک زانوی خود را خم کرده و وزن بدن خود را بر روی پای خم شده تنظیم کنید.

زمانی که در ناحیه ی داخلی ران کشش احساس کردید، حرکت را با پای مخالف انجام دهید. شما می توانید تا جایی که در آب احساس راحتی می کنید زانوی خود را تا جایی که کف هردوپا همچنان بر روی کف استخر قرار دارد خم کنید.

عمق آب می تواند مرز توقف شما باشد آنجا که به هنگام خم شدن نخواهید سر خود را پایینتر از خط آب ببرید، بخاطر داشته باشید تا جایی وزن خود را بر روی یک با قرار دهید که در ران خود احساس کشش کنید. نباید در این حرکن هیچگونه احساس درد یا ناراحتی داشته باشید. این حرکت را در ۵ ست ۱۰ تایی تکرار کنید.

همچنین باز کردن عضلات سینه و پشت شما بسیار اهمیت دارد. در جامعه ی مدرن امروزه اغلب ما بیشتر اوقات روز را در وضعیت نشسته سپری می کنیم که همین موضوع سبب می شود عضلات جلوی بدن منقبض شود. بنابراین نرمش شما میبایست این عضلات را به حالت پویا در آورد که یعنی نباید در هیچ وضعیتی ثابت بمانید. می توانید فعالیت خود را با نرمش باز کننده سینه (شکل زیر) که همانند بغل کردن یک درخت و سپس باز کردن کل بدن می باشد آغاز کنید.

تفاوتی ندارد که شما در ابتدا حرکت بغل کردن درخت را انجام دهید یا باز کردن بدن. شما می توانید. با هرکدام از این دو حرکت نرمش را آغاز کرده و سایر تمرینات کشش پویایی را بعد از آن انجام دهید و در پایان یک ست، یک دوز دیگر کلیه ی حرکتها را تکرار کنید.

شکل بالا وضعیت باز را نشان میدهد که جلوی بدن را کشش می دهد. (شکل زیر) وضعیت بسته را نشان می دهد که ماهیچه های پشت و بالای بدن را کشش داده و از این طریق در کشش عضلات بدن تعادل ایجاد می شود و ریسک آسیب دیدگی نیز کمتر می گردد. به هنگام کشش عضلات بالایی پشت، خود را شبیه یک گربه خشمگین تصور کنید. به این شکل یک کشش پویا نیز انجام داده اید.

حالا به وضعیت آغازین باز گردید. حرکات شما میبایست اهسته و روان انجام شوند، بدون توقف ناگهانی در تک تک تمرینات. بار دیگر تلاش کنید که حرکتها را در 10 ست 4 تایی به صورت کامل انجام دهید.

منبع: باباحبیب مهشید. ورزش در آب. ستایش هستی. اول. 1398. 46-49

جهت مشاهده تجهیزات هیدروجیم و هیدرومِد (ورزش در آب و آبدرمانی تخصصی) اینجا کلیک کنید.

 

 

******

تجهیزات جدید استخر، آبدرمانی، ورزش در آب، هیدروتراپی، فیزیوتراپی در آب هیدروجیم و هیدرومِد که به لطف پروردگار، با دانش و استعداد جوانان این مرزو بوم و با استفاده از بهترین مواد اولیه و روش تولید همچنین با در نظر گرفتن بازخورد خوب مشتریان عزیز توسط شرکت بنیان در پارک علم و فناوری یزد تولید و به مراکز مختلف فیزیوتراپی، آب درمانی، هیدروتراپی، فیزیوتراپی در آب، بیمارستانی، مجموعه های آبی، پارک های آبی و استخرهای سراسر کشور ارائه شده است بالغ بر 30 مدل می باشد.که عبارتند از:

1-تردمیل آبی - تردمیل هیدروتراپی - تردمیل استخری - تردمیل آب درمانی - تردمیل بیمارستانی - تردمیل توانبخشی
2-دوچرخه ثابت آبی - اسپینینگ آبی - دوچرخه هیدروتراپی - دوچرخه آبدرمانی - دوچرخه توانبخشی - دوچرخه بیمارستانی
3-آگوا بالانس برد - تخته تعادل - تعادل در آب
4-الپتیکال آبی - مون واکر آبی - رکاب زن آبی - اسکی فضایی آبی
5-استپ آبی - استپ ایروبیک - استپ ورزشی - تخته استپ - استپ بدنسازی - استپ یوگا
6-بارفیکس آبی - بارفیکس باشگاهی - ژیمناستیک در آب - بارفیکس بدنسازی
7-ترامپولین آبی- هیدروجامپ - جامپینگ آبی - ترامپولین هیدروتراپی
8-دوچرخه نشسته آبی - دوچرخه نشسته هیدروتراپی
9-انواع دمبل آبی - دمبل باشگاه آبی - وزنه آبی - دمبل باشگاهی
10-انواع هالتر آبی - میله هالتر - هالتر بدنسازی در آب - هالتر باشگاهی
11-دمبل آبی غلطکی
12-مقاومت پایی - توانبخشی اندام تحتانی
13-واکر آبی
14-نودل گردنی آبی - نک نودل
15-پارالل آبی - میله آبی
16-توئیستر آبی- مسگری آبی
17-پله هیدروجیم - پله استخر - پله ملوانی - پله آب
18-تنظیم کننده ارتفاع هیدروجیم
19-صندلی آبی - صندلی حمام - صندلی استخری - صندلی هیدروتراپی - صندلی فیزیوتراپی
20-آگوا پل - میله تعادل
21-آگوا بالانس - تعادل در آب
22-ساق بند - نودل پا
23-مچ بند - نودل دست
24-ویت کاف - وزنه آبی - کیسه شنی آبی
25-کمربند شناوری-کمربند آبی-کمربند شنا - تیوپ آبی
26-ست شناوری کامل در آب و دویدن در قسمت عمیق استخر

که برای دیدن  فیلم طرز استفاده از وسایل می توانید اینجا کلیک کنید که برای دیدن فیلم مراکز می توانید اینجا کلیک کنید.

هیدروجیم باشگاه بدنسازی جدید در آب

هیدرومد: فضایی که در آن تمامی درمانی داخل آب صورت می گیرد.


جهت مشاهده سایت تخصصی تجهیزات ورزش درآب:
www.hydrogym.ir

ارسال به سراسر کشور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هیدروجیم بنیان

در هنگام آغاز آبدرمانی در هیدرومِد چه نکاتی باید رعایت شود؟

وقتی که شما ابتدا داخل آب در هیدرومِد می شوید به بدن خود فرصت دهید تا دمای خود را با دمای آب تطبیق دهد. یکسری مارش های ساده در جا، حرکت های ساده با دست و اگر کمر سالمی دارید یکسری چرخش های سبک انجام دهید.

 زمانی که بدن شما به دمای آب در هیدرومِد عادت کرد، وقت آن است که حرکت های سخت تر را آغاز کنید. ممکن است بخواهید کار را با قدم زدن در آب از یک سر استخر به سر دیگر آن شروع کنید. دستهایتان را همانند زمانی که بر روی زمین قدم میزنید رها کنید، به طوری که هر دست با پای مخالف در حرکت باشد.

 

پیاده روی در آب در هیدرومِد ، ماهیچه هایی که بعدها برای حرکت های سنگین تر یا پیچیده تر به کار گرفته میشوند را تقویت می کند. همچنین سبب می شود بدن، گرمای خود را برای هم دما شدن با آب در هیدرومِد به آهستگی از دست بدهد از اینرو هیچگونه کشیدگی یا آسیب دیدگی ایجاد نمی شود.

مراکز پیشگیری و کنترل بیماری در آمریکا با انجام بیش از ۱۰۰ مورد تحقیق دریافته اند که حرکتهای نرمشی بهتر است مشابه تمرینات اصلی باشند با این تفاوت که در زمان و مقیاس کمتری انجام شوند.

برای مثال نرمش یک دونده ، سریع قدم زدن و نرمش یک دوچرخه سوار راندن دوچرخه با سرعت بسیار آهسته است. آنچه از تحقیقات به دست آمده برای برخی تعجب برانگیز بود اثر مخرب حرکات کششی ایستا بر روی میزان عملکرد است. کشش ایستا بلافاصله قبل از آغاز تمرینات اغلب به ماهیچه صدمه می زند زیرا ماهیچه با فعالیت پیشین دیگری گرم نشده است و فشار ناگهانی جریان خون را متحمل میشود.

آسیب دیدگی ماهیچه که در حین انجام کشش ایستایی برای ماهیچه هایی که هنوز خوب گرم نشده اند رخ می دهد، اغلب از میزان قدرت و اثرگذاری ماهیچه در حرکات بعدی کم می کند. بجای آن کششهای پویا که همزمان یک ماهیچه را کوتاه و ماهیچه دیگر را در آن واحد بلند می سازد توصیه می شود. چرا که کشش پویا که در حین حرکت صورت می گیرد، میزان جریان خون به ماهیچه را افزایش داده و همچنین در مقایسه با کشش ایستا آسیب کمتری به ماهیچه های سردتر وارد می کند، حرکت در محیط و بلند و کوتاه شدن همزمان بافتهای عضلانی، میزان جریان خون را افزایش داده محیط آب را گرم کرده و حرکات کششی را ایمن تر و کم حادثه تر می سازد.

ماهیچه ها به صورت جفت در کنار هم قرار می گیرند. از اینرو هر حرکتی که بر روی یک ماهیچه اثر می گذارد، باعث کشش ماهیچه دیگر نیز می شود. برای مثال ممکن است بازیکنان فوتبال را به هنگام تمرین در عرض زمین فوتبال دیده باشید که همزمان با بالا آوردن یک پا، با دست مخالف انگشتان پای کشیده را لمس می کنند.

 در این مثال عضلات چهار سر ران و ماهیچه های سوئز بزرگ (یا پسواس ماژور) در قسمت جلوی پای کشیده شده کوتاه می شوند در حالیکه ماهیچه های سرینی پهن شده و مجموعه عضلات همسترینگ در پشت پای کشیده شده، بلندتر می شوند.

انگشتان پاها توسط انگشتان دست مخالف لمس می شود چرا که به هنگام انجام این حرکت ماهیچه های قسمت بالایی پشت کشیده شده و همزمان ماهیچه های قسمت جلوی سینه کوتاه تر می شوند. مثال دیگر، انحنای عضلات دو سر میباشد. در این حالت عضلات سه سر در پشت بازوها کشیده شده و همزمان عضلات سه سر در جلوی بازو کوتاه تر می شوند.

انجام حرکت های کشش پویا به عنوان نرمش تقریبا ساده است. به آهستگی شروع به حرکت دستها و پاهایتان کنید و ماهیچه ها در سمت دیگر بدن شما کشیده میشوند.

وقتی به جلو گام بر می دارید با گذاشتن پای راست جلوی پای چپ، ماهیچه های جلوی پای راست متراکم یا کوتاه شده و ماهیچه های پشت پا کشیده می شوند. و همچنان که به قدم زدن ادامه می دهید، با قرار دادن پای چپ مقابل پای راست همین اتفاقی برای ماهی های جلویی و عقبی پای چپ نیز رخ می دهد.

منبع: باباحبیب مهشید. ورزش در آب. ستایش هستی. اول. 1398. 44-46

جهت مشاهده تجهیزات هیدروجیم و هیدرومِد (ورزش در آب و آبدرمانی تخصصی) اینجا کلیک کنید.

 

******

تجهیزات جدید استخر، آبدرمانی، ورزش در آب، هیدروتراپی، فیزیوتراپی در آب هیدروجیم و هیدرومِد که به لطف پروردگار، با دانش و استعداد جوانان این مرزو بوم و با استفاده از بهترین مواد اولیه و روش تولید همچنین با در نظر گرفتن بازخورد خوب مشتریان عزیز توسط شرکت بنیان در پارک علم و فناوری یزد تولید و به مراکز مختلف فیزیوتراپی، آب درمانی، هیدروتراپی، فیزیوتراپی در آب، بیمارستانی، مجموعه های آبی، پارک های آبی و استخرهای سراسر کشور ارائه شده است بالغ بر 30 مدل می باشد.که عبارتند از:

1-تردمیل آبی - تردمیل هیدروتراپی - تردمیل استخری - تردمیل آب درمانی - تردمیل بیمارستانی - تردمیل توانبخشی
2-دوچرخه ثابت آبی - اسپینینگ آبی - دوچرخه هیدروتراپی - دوچرخه آبدرمانی - دوچرخه توانبخشی - دوچرخه بیمارستانی
3-آگوا بالانس برد - تخته تعادل - تعادل در آب
4-الپتیکال آبی - مون واکر آبی - رکاب زن آبی - اسکی فضایی آبی
5-استپ آبی - استپ ایروبیک - استپ ورزشی - تخته استپ - استپ بدنسازی - استپ یوگا
6-بارفیکس آبی - بارفیکس باشگاهی - ژیمناستیک در آب - بارفیکس بدنسازی
7-ترامپولین آبی- هیدروجامپ - جامپینگ آبی - ترامپولین هیدروتراپی
8-دوچرخه نشسته آبی - دوچرخه نشسته هیدروتراپی
9-انواع دمبل آبی - دمبل باشگاه آبی - وزنه آبی - دمبل باشگاهی
10-انواع هالتر آبی - میله هالتر - هالتر بدنسازی در آب - هالتر باشگاهی
11-دمبل آبی غلطکی
12-مقاومت پایی - توانبخشی اندام تحتانی
13-واکر آبی
14-نودل گردنی آبی - نک نودل
15-پارالل آبی - میله آبی
16-توئیستر آبی- مسگری آبی
17-پله هیدروجیم - پله استخر - پله ملوانی - پله آب
18-تنظیم کننده ارتفاع هیدروجیم
19-صندلی آبی - صندلی حمام - صندلی استخری - صندلی هیدروتراپی - صندلی فیزیوتراپی
20-آگوا پل - میله تعادل
21-آگوا بالانس - تعادل در آب
22-ساق بند - نودل پا
23-مچ بند - نودل دست
24-ویت کاف - وزنه آبی - کیسه شنی آبی
25-کمربند شناوری-کمربند آبی-کمربند شنا - تیوپ آبی
26-ست شناوری کامل در آب و دویدن در قسمت عمیق استخر

که برای دیدن  فیلم طرز استفاده از وسایل می توانید اینجا کلیک کنید که برای دیدن فیلم مراکز می توانید اینجا کلیک کنید.

هیدروجیم باشگاه بدنسازی جدید در آب

هیدرومد: فضایی که در آن تمامی درمانی داخل آب صورت می گیرد.


جهت مشاهده سایت تخصصی تجهیزات ورزش درآب:
www.hydrogym.ir

ارسال به سراسر کشور

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هیدروجیم بنیان

آسیب دیدگی های رایج پا و قوزک پا و آبدرمانی آن در هیدرومِد

مشکلات رایج پا و قوزک پا شامل پیچ خوردگی قوزک، آسیب دیدگی های تکرار شونده (مانند جراحات پا، کشیدگی آشیل، ترک برداشتن ساق پا)، اختلال در سیستم اعصاب پا و شکستگی می باشند. پیچ خوردی قوزک پا یکی از رایج ترین آسیب دیدگی هایی است که در حین حرکت رخ میدهد مخصوصا برای افرادی که در ورزش یا فعالیت هایی مانند رقص شرکت می کنند.

 پیچ خوردگی، یک آسیب دیدگی دردناک عضلانی در بافت مفصلی است که دو استخوان را به یکدیگر متصل می کند. وقتی پیچ خوردگی رخ دهد، فرد اغلب صدای یک ترک کوچک می شنود و بلافاصله بعد از آن درد، تورم و کمتر شدن دامنه ی حرکتی را احساس می کند.

این آسیب دیدگی به شکل کشیده شدن عضله و یا پارگی کامل آن می تواند رخ دهد، پیچ خوردگی قوزک پا می تواند در هر طرف از قوزک رخ دهد اما معمولا در قسمت خارجی قوزک پا اتفاق میفتد چرا که این بخش نسبت به بخش داخلی و حتی میانی بی حفاظتر است. مخصوصا بخش داخلی با لایهی غشایی ضخیمتری نسبت به بخش خارجی پوشیده شده است.

 در صورتیکه از پیچ خوردگی رنج می برید تراپیست شما ممکن است از ناحیه ی آسیب دیده عکسبرداری X – ray انجام دهد تا در صورت وقوع شکستگی، پیش از تجویز کمپرس سرد یا بستن با آتل یا باندپیچی وضعیت شما مشخص شود.

آسیبهای عضلانی در نهایت بهبود میابند اما سرعت بهبودیافتن به عواملی مانند میزان شدت آسیب دیدگی و همچنین میزان خونرسانی به مفصل مربوطه بستگی دارد.

 تمرینات مربوط به افزایش حجم خونرسانی بدون وارد کردن فشار اضافی به مفاصل در فصل هفتم توضیح داده شده اند. این تمرینات جریان خون را بدون فشار آوردن به مفصل قوزک پا بهبود می بخشند. به موازات بهبود آسیب دیدگی و وارد شدن به تمرینات فاز میانی، می توانید کم کم به مفاصل خود فشار بیشتری وارد آورید.

همانطور که در ادامه خواهید دید این تمرینات شامل حرکت هایی هستند که در آن پا بر روی شناور قرار گرفته و بدین طریق عضلات اطراف مفصل قوزک پا بیشتر فعال می شود.

کشیدگی آشیل یک نوع آسیب دیدگی رایج دیگر است که معمولا بر اثر تمرین زیاد و کاری از حد از پاها رخ می دهد. تاندون آشیل تا پشت ران پا امتداد داشته و اسیب دیدگی های مربوط به آن مابین ورزشکاران حرفه ای و هم ورزشکاران غیر حرفه ای، مخصوصا افراد مسن تر، رواج دارد.

درصورتی این نوع آسیب دیدگی بدون درمان خاصی رها شود می تواند به پارگی کامل یا بخشی از تاندون منجر شود درد تیرکشنده ناشی از این آسیب دیدگی اغلب در صبحها حادتر بوده و طی روز و همراه با انجام فعالیت های روزانه تخفیف میابد.

 این درد همچنین می تواند با تورم و قرمز شدن نیز همراه باشد. راهکارهای کاهد درد و همچنین پیشگیری از پروسه ی جراحت، شامل کاهش وزن و انجام برنامه های کششی و تقویت عضلات میباشد.

ترک برداشتن کف پا یک آسیب تکرار شونده است و زمانی که وزن وارده بر روی پاها بیشتر می شود این ترکها به صورت پارگی های کوچک بر روی عضلات کف پا نمود پیدا می کنند. این آسیب دیدگی اغلب به دلیل ضعف عضلات در قسمتهای پایینی پا ایجاد می شود و برخی از افراد ممکن است در ناحیه ی ساق پای خود احساس ناتوانی یا عدم انعطاف در دریافت شوکها و احساسات داشته باشند.

تمرینات آبدرمانی و بازپروری پا و قوزک پا

تمرینات ارائه شده در جداول زیر به ترتیب فصل های مربوط به آنها معرفی شده اند. برای مثال برای برداشتن فشار از روی قوزک پا، تمرینات ارائه شده در ناحیه ی عمیق برای یک فرد تازه کار بهترین هستند و این تمرینات در بالای هر جدول معرفی شده اند.

 

با پیشروی در جدول متوجه می شویم که تمرینات میانی و پیشرفته از فصل هایی برگرفته شده اند که مربوط به تمرین در ناحیه ی کم عمق می باشند. تمرینات میانی هیچگونه جهشی با پرشی را شامل نمی شوند.

در واقع این تمرینات همیشه در حالتی انجام می شوند که کف پاهان با کف استخر در تماس است. برخلاف آن، تمرینات پیشرفته بقینا شامل تمرینات جهشی وپرشی و فعلته در آب می باشد که این تمرینات برای بازگشت مفاصل شما به حالت عادی و به نتیجه رساندن فن بسیار موثر می باشند.

جدول ۸٫۱ تمریناتی را ارائه می دهد که طی فصل های ۳ تا ۷ با آنها آشنا شده اید. تمرینات ناحیه ی عمیق انجام می شوند تا فشار اضافی از روی مفاصل برداشته شود. این کار، دامنه ی حرکتی ناح اطراف مفصل را بدون آنکه منجر به آسیب دیدگی بیشتری بشود افزایش می دهد. با پیشرفت روند درمان و می توانید تمرینات میانی را آغاز کنید که شامل حالتهای معلق، خنثی و نیز حرکات ثابت در قسمت کی استخر می شود.

 قسمت کم عمق شرایط شناوری ای را فراهم می کند که به شما اجازه می دهد وزن بیشتری به ناحیه ی آسیب دیده وارد کنید بدون آنکه مجبور به انجام حرکات جهشی یا پرشی باشید، پس از اتمام تمرینات ناحیه ی میانی بدون احساس درد یا افزایش آسیب دیدگی، می توانید تمرینات پیشرفته را آغاز کنید.

این تمرینات وزن وارد بر مفاصل شما را ضمن افزایش دامنه ی حرکتی بیشتر می کند. به هنگام افزایش وزن بر روی مفاصل احتیاط کنید. همزمان با پیشروی تمرینات بازپروری شما، مفصل قابلیت تحمل فشار بیشتری را میابد و در نهایت شما به طور کامل از شر آسیب دیدگی خلاص می شوید.

برای مشاهده تمرینات میانی/متوسط و تمرینات پیشرفته می توانید به صفحات 208 تا 212 کتاب ورزش در آب تالیف مهشید باباحبیب مراجعه کنید.

 

منبع: باباحبیب مهشید. ورزش در آب. ستایش هستی. اول. 1398. 202 -208

جهت مشاهده تجهیزات هیدروجیم و هیدرومِد (ورزش در آب و آبدرمانی تخصصی) اینجا کلیک کنید.

 

******

تجهیزات جدید استخر، آبدرمانی، ورزش در آب، هیدروتراپی، فیزیوتراپی در آب هیدروجیم و هیدرومِد که به لطف پروردگار، با دانش و استعداد جوانان این مرزو بوم و با استفاده از بهترین مواد اولیه و روش تولید همچنین با در نظر گرفتن بازخورد خوب مشتریان عزیز توسط شرکت بنیان در پارک علم و فناوری یزد تولید و به مراکز مختلف فیزیوتراپی، آب درمانی، هیدروتراپی، فیزیوتراپی در آب، بیمارستانی، مجموعه های آبی، پارک های آبی و استخرهای سراسر کشور ارائه شده است بالغ بر 30 مدل می باشد.که عبارتند از:

1-تردمیل آبی - تردمیل هیدروتراپی - تردمیل استخری - تردمیل آب درمانی - تردمیل بیمارستانی - تردمیل توانبخشی
2-دوچرخه ثابت آبی - اسپینینگ آبی - دوچرخه هیدروتراپی - دوچرخه آبدرمانی - دوچرخه توانبخشی - دوچرخه بیمارستانی
3-آگوا بالانس برد - تخته تعادل - تعادل در آب
4-الپتیکال آبی - مون واکر آبی - رکاب زن آبی - اسکی فضایی آبی
5-استپ آبی - استپ ایروبیک - استپ ورزشی - تخته استپ - استپ بدنسازی - استپ یوگا
6-بارفیکس آبی - بارفیکس باشگاهی - ژیمناستیک در آب - بارفیکس بدنسازی
7-ترامپولین آبی- هیدروجامپ - جامپینگ آبی - ترامپولین هیدروتراپی
8-دوچرخه نشسته آبی - دوچرخه نشسته هیدروتراپی
9-انواع دمبل آبی - دمبل باشگاه آبی - وزنه آبی - دمبل باشگاهی
10-انواع هالتر آبی - میله هالتر - هالتر بدنسازی در آب - هالتر باشگاهی
11-دمبل آبی غلطکی
12-مقاومت پایی - توانبخشی اندام تحتانی
13-واکر آبی
14-نودل گردنی آبی - نک نودل
15-پارالل آبی - میله آبی
16-توئیستر آبی- مسگری آبی
17-پله هیدروجیم - پله استخر - پله ملوانی - پله آب
18-تنظیم کننده ارتفاع هیدروجیم
19-صندلی آبی - صندلی حمام - صندلی استخری - صندلی هیدروتراپی - صندلی فیزیوتراپی
20-آگوا پل - میله تعادل
21-آگوا بالانس - تعادل در آب
22-ساق بند - نودل پا
23-مچ بند - نودل دست
24-ویت کاف - وزنه آبی - کیسه شنی آبی
25-کمربند شناوری-کمربند آبی-کمربند شنا - تیوپ آبی
26-ست شناوری کامل در آب و دویدن در قسمت عمیق استخر

که برای دیدن  فیلم طرز استفاده از وسایل می توانید اینجا کلیک کنید که برای دیدن فیلم مراکز می توانید اینجا کلیک کنید.

هیدروجیم باشگاه بدنسازی جدید در آب

هیدرومد: فضایی که در آن تمامی درمانی داخل آب صورت می گیرد.


جهت مشاهده سایت تخصصی تجهیزات ورزش درآب:
www.hydrogym.ir

ارسال به سراسر کشور

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هیدروجیم بنیان

تاثیر ورزش در آب در هیدروجیم در بهبود سلامت قلب

ورزش های آبی در هیدروجیم تمامی موارد مرتبط با قلب که با عنوان های سلامت قلبی عروقی یا قلبی ریوی ساخته می شوند را بهبود می بخشد. سلامت قلبی عروقی به معنای توانایی قلب، ریه ها و رگهای خونی برای حمل اکسیژن به عضلات درگیر کار در بدن می باشد.

از آنجا که مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی رتبه یک مرگ و میر در جهان است، این توانایی از مهم ترین ویژگی های هرگونه برنامه متعادل سازی و ورزشی به شمار می رود سلامت قلبی عروقی به کمک ورزش هایی که ماهیچه های بزرگ بدن را به فعالیت وا می دارد بهبود میابد.

یکی از بهترین وآسان ترین راهها برای بهبود سلامت قلب و عروق به یک شیوه منظم، چک کردن فاصله مابین ضربان های قلب است. یک روز عادی که در آن بدون هیچگونه سروصدای اضافی اعم از زنگ ساعت جابجا شدن سطل های آشغال در خیابان و یا حتی صدای گربه خانگی تان از خواب بیدار می شوید را در نظر بگیرید. پس از بیدار شدن، زمانی که هنوز در تخت دراز کشیده اید سعی کنید حدفاصل بین صدای “تاپ” و “تاپ توپ” قلب خود را با گذاشتن دست خود بر روی قفسه سینه به دست آورید.

به مدت یک دقیقه کامل این کار را ادامه دهید. از این طریق می توان فاصله مابین ضربان های قلب را به دست آورد. پس از گذشت چندوقت از شروع ورزش ها، به مرور ریتم کاهشی در فاصله مابین ضربان های قلب خود را احساس می کنید. این تغییر بدین معناست که قلب شما به مرور، از سلامت بیشتری برخوردار می شود. هر چقدر سلامت و تناسب شما بیشتر . باشد، ریتم ضربان قلبی شما نیز اهسته تر و منظم تر است.

ریتم فاصله مابین ضربان های قلب، یکی از موثرترین نشانه ها برای سنجش سلامت افراد است. هر چقدر ماهیچه های قلمبه افراد بزرگتر و قوی تر باشد، در هر تپش خون بیشتری تولید می کند در نتیجه با قوی تر تئن ماهیچه های قلب، تعداد ضربان آن در هر دقیقه کمتر شده و ریتم منظم و آهسته ی آن به بهبود سلامت فرد کمک می کند.

پس از شروع ورزش های آبی، اگر صبح ها قبل از بیرون آمدن از تخت برای مدت یک دقیقه ریتم ضربان قلب خود را از طریق شمردن تعداد نبض هایتان به دست آورید، متوجه تغییر در آن می شوید. همچنان که به موازات انجام ورزش ها، ماهیچه های قلب شما قوی تر می شود، ریتم فاصله مابین ضربان های قلبی شما نیز کاهش پیدا می کند چرا که قلب شما دیگر مانند سابق با فشار و به سختی کار نمی کند. و در نهایت زمانی که عملکرد قلب شما بهبود میابد، از میزان استرس شما نیز کاسته می شود.

ورزش منظم در هیدروجیم همچنین فشار خون بالا را تنظیم می کند، چرا که قلب شما به کمک ورزش قوی تر شده و همچنین  plaque liningهای موجود در سیاهرگ و سرخرگ از این طریق کاهش میابد. زمانی که ورزش به یک برنامه منظم در زندگی شما تبدیل شود، کبد شما کلسترول سالم تر (HDL) تولید کرده و کلسترول بد خون (LDL) را از جداره های سرخرگی بدن پاک میکند. این فرایند موجب می شود خون راحت تر در رگها جریان پیدا کند و در نتیجه فشار خون کاهش میابد. از دلایل دیگری که این ورزش ها منجر به کاهش فشار خون می شوند. واداشتن بدن به تولید مویرگهای بیشتر است.

همزمان با حرکت دادن دستها و پاهای خود در آب، سایز توده های عضلانی بدن شما نیز به آهستگی افزایش پیدا می کند. به موازات افزایش توده های عضلانی بدن شما نیز به آهستگی افزایش پیدا می کند. به موازات افزایش توده های عضلانی، بدن مویرگهای بیشتری تولید می کند تا بتواند به تمام نقاط عضلات خونرسانی کند. هر چه تعداد مویرگها بیشتر باشد، کار خونرسانی راحت تر انجام می شود و در نتیجه فشار خون کاهش میابد. برای درک بهتر این مفهوم، مثال سادهی خیابانهای شلوغ در ساعت ترافیک را در نظر بگیرید. در این مثال، مویرگها همانند خیابان و سلول های خونی مشابه ماشین ها در نظر گرفته شده اند.

 هرچه تعداد خیابان ها کمتر و تعداد ماشین ها بیشتر باشد، فشار بیشتر می شود و در واقع با ساختن خیابان های جدید است که ماشین ها روان تر به حرکت خود ادامه می دهند و در نتیجه از فشار کاسته می شود. علاوه برآن از آنجا که قلب شما در ارتباط مستقیم با ریه هایتان می باشد، این ورزش ها به افزایش حجم ریه و بهبود تنفس نیز کمک می کنند. با بهبود سیستم تنفسی، گردش اکسیژن و مواد معدنی در بدن نیز بهبود یافته و در نهایت به سلامت بیشتر افراد کمک می کند.

منبع: باباحبیب مهشید. ورزش در آب. ستایش هستی. اول. 1398. 18و19

جهت مشاهده تجهیزات هیدروجیم و هیدرومِد (ورزش در آب و آبدرمانی تخصصی) اینجا کلیک کنید.

 

جهت مشاهده فیلم های مرجع تمرین در آب، ورزش درآب، آگوافیتنس، باشگاه بدنسازی در آب، فیزیوتراپی در آب، آبدرمانی، هیدروتراپی می توانید اینجا کلیک کنید.

 

 

******

تجهیزات جدید استخر، آبدرمانی، ورزش در آب، هیدروتراپی، فیزیوتراپی در آب هیدروجیم و هیدرومِد که به لطف پروردگار، با دانش و استعداد جوانان این مرزو بوم و با استفاده از بهترین مواد اولیه و روش تولید همچنین با در نظر گرفتن بازخورد خوب مشتریان عزیز توسط شرکت بنیان در پارک علم و فناوری یزد تولید و به مراکز مختلف فیزیوتراپی، آب درمانی، هیدروتراپی، فیزیوتراپی در آب، بیمارستانی، مجموعه های آبی، پارک های آبی و استخرهای سراسر کشور ارائه شده است بالغ بر 30 مدل می باشد.که عبارتند از:

1-تردمیل آبی - تردمیل هیدروتراپی - تردمیل استخری - تردمیل آب درمانی - تردمیل بیمارستانی - تردمیل توانبخشی
2-دوچرخه ثابت آبی - اسپینینگ آبی - دوچرخه هیدروتراپی - دوچرخه آبدرمانی - دوچرخه توانبخشی - دوچرخه بیمارستانی
3-آگوا بالانس برد - تخته تعادل - تعادل در آب
4-الپتیکال آبی - مون واکر آبی - رکاب زن آبی - اسکی فضایی آبی
5-استپ آبی - استپ ایروبیک - استپ ورزشی - تخته استپ - استپ بدنسازی - استپ یوگا
6-بارفیکس آبی - بارفیکس باشگاهی - ژیمناستیک در آب - بارفیکس بدنسازی
7-ترامپولین آبی- هیدروجامپ - جامپینگ آبی - ترامپولین هیدروتراپی
8-دوچرخه نشسته آبی - دوچرخه نشسته هیدروتراپی
9-انواع دمبل آبی - دمبل باشگاه آبی - وزنه آبی - دمبل باشگاهی
10-انواع هالتر آبی - میله هالتر - هالتر بدنسازی در آب - هالتر باشگاهی
11-دمبل آبی غلطکی
12-مقاومت پایی - توانبخشی اندام تحتانی
13-واکر آبی
14-نودل گردنی آبی - نک نودل
15-پارالل آبی - میله آبی
16-توئیستر آبی- مسگری آبی
17-پله هیدروجیم - پله استخر - پله ملوانی - پله آب
18-تنظیم کننده ارتفاع هیدروجیم
19-صندلی آبی - صندلی حمام - صندلی استخری - صندلی هیدروتراپی - صندلی فیزیوتراپی
20-آگوا پل - میله تعادل
21-آگوا بالانس - تعادل در آب
22-ساق بند - نودل پا
23-مچ بند - نودل دست
24-ویت کاف - وزنه آبی - کیسه شنی آبی
25-کمربند شناوری-کمربند آبی-کمربند شنا - تیوپ آبی
26-ست شناوری کامل در آب و دویدن در قسمت عمیق استخر

که برای دیدن  فیلم طرز استفاده از وسایل می توانید اینجا کلیک کنید که برای دیدن فیلم مراکز می توانید اینجا کلیک کنید.

هیدروجیم باشگاه بدنسازی جدید در آب

هیدرومد: فضایی که در آن تمامی درمانی داخل آب صورت می گیرد.


جهت مشاهده سایت تخصصی تجهیزات ورزش درآب:
www.hydrogym.ir

ارسال به سراسر کشور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هیدروجیم بنیان

هیدروجیم در شاهرود

هیدروجیم در شاهرود

 

هیدروجیم در ورزش های آبی آبان شاهرود

 

جهت مشاهده فیلم این مجموعه  بر روی تصویر ذیل کلیک کنید.

 

هیدروجیم در نارین تهران

 

جهت مشاهده فیلم های مرجع تمرین در آب، ورزش درآب، آگوافیتنس، باشگاه بدنسازی در آب، فیزیوتراپی در آب، آبدرمانی، هیدروتراپی می توانید اینجا کلیک کنید.

 

 

******

تجهیزات جدید استخر، آبدرمانی، ورزش در آب، هیدروتراپی، فیزیوتراپی در آب هیدروجیم و هیدرومِد که به لطف پروردگار، با دانش و استعداد جوانان این مرزو بوم و با استفاده از بهترین مواد اولیه و روش تولید همچنین با در نظر گرفتن بازخورد خوب مشتریان عزیز توسط شرکت بنیان در پارک علم و فناوری یزد تولید و به مراکز مختلف فیزیوتراپی، آب درمانی، هیدروتراپی، فیزیوتراپی در آب، بیمارستانی، مجموعه های آبی، پارک های آبی و استخرهای سراسر کشور ارائه شده است بالغ بر 30 مدل می باشد.که عبارتند از:

1-تردمیل آبی - تردمیل هیدروتراپی - تردمیل استخری - تردمیل آب درمانی - تردمیل بیمارستانی - تردمیل توانبخشی
2-دوچرخه ثابت آبی - اسپینینگ آبی - دوچرخه هیدروتراپی - دوچرخه آبدرمانی - دوچرخه توانبخشی - دوچرخه بیمارستانی
3-آگوا بالانس برد - تخته تعادل - تعادل در آب
4-الپتیکال آبی - مون واکر آبی - رکاب زن آبی - اسکی فضایی آبی
5-استپ آبی - استپ ایروبیک - استپ ورزشی - تخته استپ - استپ بدنسازی - استپ یوگا
6-بارفیکس آبی - بارفیکس باشگاهی - ژیمناستیک در آب - بارفیکس بدنسازی
7-ترامپولین آبی- هیدروجامپ - جامپینگ آبی - ترامپولین هیدروتراپی
8-دوچرخه نشسته آبی - دوچرخه نشسته هیدروتراپی
9-انواع دمبل آبی - دمبل باشگاه آبی - وزنه آبی - دمبل باشگاهی
10-انواع هالتر آبی - میله هالتر - هالتر بدنسازی در آب - هالتر باشگاهی
11-دمبل آبی غلطکی
12-مقاومت پایی - توانبخشی اندام تحتانی
13-واکر آبی
14-نودل گردنی آبی - نک نودل
15-پارالل آبی - میله آبی
16-توئیستر آبی- مسگری آبی
17-پله هیدروجیم - پله استخر - پله ملوانی - پله آب
18-تنظیم کننده ارتفاع هیدروجیم
19-صندلی آبی - صندلی حمام - صندلی استخری - صندلی هیدروتراپی - صندلی فیزیوتراپی
20-آگوا پل - میله تعادل
21-آگوا بالانس - تعادل در آب
22-ساق بند - نودل پا
23-مچ بند - نودل دست
24-ویت کاف - وزنه آبی - کیسه شنی آبی
25-کمربند شناوری-کمربند آبی-کمربند شنا - تیوپ آبی
26-ست شناوری کامل در آب و دویدن در قسمت عمیق استخر

که برای دیدن  فیلم طرز استفاده از وسایل می توانید اینجا کلیک کنید که برای دیدن فیلم مراکز می توانید اینجا کلیک کنید.

هیدروجیم باشگاه بدنسازی جدید در آب

هیدرومد: فضایی که در آن تمامی درمانی داخل آب صورت می گیرد.


جهت مشاهده سایت تخصصی تجهیزات ورزش درآب:
www.hydrogym.ir

ارسال به سراسر کشور

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هیدروجیم بنیان

تاثیرات ورزش در آب. قسمت سوم : آسیب های زانو "آرتروز"

تاثیرات ورزش در آب. قسمت سوم : آسیب های زانو "آرتروز"

 

جهت مشاهده فیلم این تمرین بر روی تصویر ذیل کلیک کنید.

 

تاتیرات ورزش در آب

 

 

 

 

جهت مشاهده فیلم های مرجع تمرین در آب، ورزش درآب، آگوافیتنس، باشگاه بدنسازی در آب، فیزیوتراپی در آب، آبدرمانی، هیدروتراپی می توانید اینجا کلیک کنید.

 

 

******

تجهیزات جدید استخر، آبدرمانی، ورزش در آب، هیدروتراپی، فیزیوتراپی در آب هیدروجیم و هیدرومِد که به لطف پروردگار، با دانش و استعداد جوانان این مرزو بوم و با استفاده از بهترین مواد اولیه و روش تولید همچنین با در نظر گرفتن بازخورد خوب مشتریان عزیز توسط شرکت بنیان در پارک علم و فناوری یزد تولید و به مراکز مختلف فیزیوتراپی، آب درمانی، هیدروتراپی، فیزیوتراپی در آب، بیمارستانی، مجموعه های آبی، پارک های آبی و استخرهای سراسر کشور ارائه شده است بالغ بر 30 مدل می باشد.که عبارتند از:

1-تردمیل آبی - تردمیل هیدروتراپی - تردمیل استخری - تردمیل آب درمانی - تردمیل بیمارستانی - تردمیل توانبخشی
2-دوچرخه ثابت آبی - اسپینینگ آبی - دوچرخه هیدروتراپی - دوچرخه آبدرمانی - دوچرخه توانبخشی - دوچرخه بیمارستانی
3-آگوا بالانس برد - تخته تعادل - تعادل در آب
4-الپتیکال آبی - مون واکر آبی - رکاب زن آبی - اسکی فضایی آبی
5-استپ آبی - استپ ایروبیک - استپ ورزشی - تخته استپ - استپ بدنسازی - استپ یوگا
6-بارفیکس آبی - بارفیکس باشگاهی - ژیمناستیک در آب - بارفیکس بدنسازی
7-ترامپولین آبی- هیدروجامپ - جامپینگ آبی - ترامپولین هیدروتراپی
8-دوچرخه نشسته آبی - دوچرخه نشسته هیدروتراپی
9-انواع دمبل آبی - دمبل باشگاه آبی - وزنه آبی - دمبل باشگاهی
10-انواع هالتر آبی - میله هالتر - هالتر بدنسازی در آب - هالتر باشگاهی
11-دمبل آبی غلطکی
12-مقاومت پایی - توانبخشی اندام تحتانی
13-واکر آبی
14-نودل گردنی آبی - نک نودل
15-پارالل آبی - میله آبی
16-توئیستر آبی- مسگری آبی
17-پله هیدروجیم - پله استخر - پله ملوانی - پله آب
18-تنظیم کننده ارتفاع هیدروجیم
19-صندلی آبی - صندلی حمام - صندلی استخری - صندلی هیدروتراپی - صندلی فیزیوتراپی
20-آگوا پل - میله تعادل
21-آگوا بالانس - تعادل در آب
22-ساق بند - نودل پا
23-مچ بند - نودل دست
24-ویت کاف - وزنه آبی - کیسه شنی آبی
25-کمربند شناوری-کمربند آبی-کمربند شنا - تیوپ آبی
26-ست شناوری کامل در آب و دویدن در قسمت عمیق استخر

که برای دیدن  فیلم طرز استفاده از وسایل می توانید اینجا کلیک کنید که برای دیدن فیلم مراکز می توانید اینجا کلیک کنید.

هیدروجیم باشگاه بدنسازی جدید در آب

هیدرومد: فضایی که در آن تمامی درمانی داخل آب صورت می گیرد.


جهت مشاهده سایت تخصصی تجهیزات ورزش درآب:
www.hydrogym.ir

ارسال به سراسر کشور

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هیدروجیم بنیان

تردمیل آبی هیدروجیم

 

تردمیل آبی هیدروجیم

تردمیل استخری هیدروجیم

 

 

جهت مشاهده فیلم این وسیله  بر روی تصویر ذیل کلیک کنید.

 

 

تردمیل آبی هیدروجیم

 

 

 

جهت مشاهده فیلم های مرجع تمرین در آب، ورزش درآب، آگوافیتنس، باشگاه بدنسازی در آب، فیزیوتراپی در آب، آبدرمانی، هیدروتراپی می توانید اینجا کلیک کنید.

 

 

******

تجهیزات جدید استخر، آبدرمانی، ورزش در آب، هیدروتراپی، فیزیوتراپی در آب هیدروجیم و هیدرومِد که به لطف پروردگار، با دانش و استعداد جوانان این مرزو بوم و با استفاده از بهترین مواد اولیه و روش تولید همچنین با در نظر گرفتن بازخورد خوب مشتریان عزیز توسط شرکت بنیان در پارک علم و فناوری یزد تولید و به مراکز مختلف فیزیوتراپی، آب درمانی، هیدروتراپی، فیزیوتراپی در آب، بیمارستانی، مجموعه های آبی، پارک های آبی و استخرهای سراسر کشور ارائه شده است بالغ بر 30 مدل می باشد.که عبارتند از:

1-تردمیل آبی - تردمیل هیدروتراپی - تردمیل استخری - تردمیل آب درمانی - تردمیل بیمارستانی - تردمیل توانبخشی
2-دوچرخه ثابت آبی - اسپینینگ آبی - دوچرخه هیدروتراپی - دوچرخه آبدرمانی - دوچرخه توانبخشی - دوچرخه بیمارستانی
3-آگوا بالانس برد - تخته تعادل - تعادل در آب
4-الپتیکال آبی - مون واکر آبی - رکاب زن آبی - اسکی فضایی آبی
5-استپ آبی - استپ ایروبیک - استپ ورزشی - تخته استپ - استپ بدنسازی - استپ یوگا
6-بارفیکس آبی - بارفیکس باشگاهی - ژیمناستیک در آب - بارفیکس بدنسازی
7-ترامپولین آبی- هیدروجامپ - جامپینگ آبی - ترامپولین هیدروتراپی
8-دوچرخه نشسته آبی - دوچرخه نشسته هیدروتراپی
9-انواع دمبل آبی - دمبل باشگاه آبی - وزنه آبی - دمبل باشگاهی
10-انواع هالتر آبی - میله هالتر - هالتر بدنسازی در آب - هالتر باشگاهی
11-دمبل آبی غلطکی
12-مقاومت پایی - توانبخشی اندام تحتانی
13-واکر آبی
14-نودل گردنی آبی - نک نودل
15-پارالل آبی - میله آبی
16-توئیستر آبی- مسگری آبی
17-پله هیدروجیم - پله استخر - پله ملوانی - پله آب
18-تنظیم کننده ارتفاع هیدروجیم
19-صندلی آبی - صندلی حمام - صندلی استخری - صندلی هیدروتراپی - صندلی فیزیوتراپی
20-آگوا پل - میله تعادل
21-آگوا بالانس - تعادل در آب
22-ساق بند - نودل پا
23-مچ بند - نودل دست
24-ویت کاف - وزنه آبی - کیسه شنی آبی
25-کمربند شناوری-کمربند آبی-کمربند شنا - تیوپ آبی
26-ست شناوری کامل در آب و دویدن در قسمت عمیق استخر

که برای دیدن  فیلم طرز استفاده از وسایل می توانید اینجا کلیک کنید که برای دیدن فیلم مراکز می توانید اینجا کلیک کنید.

هیدروجیم باشگاه بدنسازی جدید در آب

هیدرومد: فضایی که در آن تمامی درمانی داخل آب صورت می گیرد.


جهت مشاهده سایت تخصصی تجهیزات ورزش درآب:
www.hydrogym.ir

ارسال به سراسر کشور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هیدروجیم بنیان

هیدروجیم در نارین تهران

هیدروجیم در استخر نارین تهران

 

هیدروجیم در نارین تهران

 

جهت مشاهده فیلم این مجموعه  بر روی تصویر ذیل کلیک کنید.

 

هیدروجیم در نارین تهران

 

جهت مشاهده فیلم های مرجع تمرین در آب، ورزش درآب، آگوافیتنس، باشگاه بدنسازی در آب، فیزیوتراپی در آب، آبدرمانی، هیدروتراپی می توانید اینجا کلیک کنید.

 

 

******

تجهیزات جدید استخر، آبدرمانی، ورزش در آب، هیدروتراپی، فیزیوتراپی در آب هیدروجیم و هیدرومِد که به لطف پروردگار، با دانش و استعداد جوانان این مرزو بوم و با استفاده از بهترین مواد اولیه و روش تولید همچنین با در نظر گرفتن بازخورد خوب مشتریان عزیز توسط شرکت بنیان در پارک علم و فناوری یزد تولید و به مراکز مختلف فیزیوتراپی، آب درمانی، هیدروتراپی، فیزیوتراپی در آب، بیمارستانی، مجموعه های آبی، پارک های آبی و استخرهای سراسر کشور ارائه شده است بالغ بر 30 مدل می باشد.که عبارتند از:

1-تردمیل آبی - تردمیل هیدروتراپی - تردمیل استخری - تردمیل آب درمانی - تردمیل بیمارستانی - تردمیل توانبخشی
2-دوچرخه ثابت آبی - اسپینینگ آبی - دوچرخه هیدروتراپی - دوچرخه آبدرمانی - دوچرخه توانبخشی - دوچرخه بیمارستانی
3-آگوا بالانس برد - تخته تعادل - تعادل در آب
4-الپتیکال آبی - مون واکر آبی - رکاب زن آبی - اسکی فضایی آبی
5-استپ آبی - استپ ایروبیک - استپ ورزشی - تخته استپ - استپ بدنسازی - استپ یوگا
6-بارفیکس آبی - بارفیکس باشگاهی - ژیمناستیک در آب - بارفیکس بدنسازی
7-ترامپولین آبی- هیدروجامپ - جامپینگ آبی - ترامپولین هیدروتراپی
8-دوچرخه نشسته آبی - دوچرخه نشسته هیدروتراپی
9-انواع دمبل آبی - دمبل باشگاه آبی - وزنه آبی - دمبل باشگاهی
10-انواع هالتر آبی - میله هالتر - هالتر بدنسازی در آب - هالتر باشگاهی
11-دمبل آبی غلطکی
12-مقاومت پایی - توانبخشی اندام تحتانی
13-واکر آبی
14-نودل گردنی آبی - نک نودل
15-پارالل آبی - میله آبی
16-توئیستر آبی- مسگری آبی
17-پله هیدروجیم - پله استخر - پله ملوانی - پله آب
18-تنظیم کننده ارتفاع هیدروجیم
19-صندلی آبی - صندلی حمام - صندلی استخری - صندلی هیدروتراپی - صندلی فیزیوتراپی
20-آگوا پل - میله تعادل
21-آگوا بالانس - تعادل در آب
22-ساق بند - نودل پا
23-مچ بند - نودل دست
24-ویت کاف - وزنه آبی - کیسه شنی آبی
25-کمربند شناوری-کمربند آبی-کمربند شنا - تیوپ آبی
26-ست شناوری کامل در آب و دویدن در قسمت عمیق استخر

که برای دیدن  فیلم طرز استفاده از وسایل می توانید اینجا کلیک کنید که برای دیدن فیلم مراکز می توانید اینجا کلیک کنید.

هیدروجیم باشگاه بدنسازی جدید در آب

هیدرومد: فضایی که در آن تمامی درمانی داخل آب صورت می گیرد.


جهت مشاهده سایت تخصصی تجهیزات ورزش درآب:
www.hydrogym.ir

ارسال به سراسر کشور

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هیدروجیم بنیان

آگوا بالانس هیدروجیم

آگوا بالانس هیدروجیم وسیله ای برای ترمیم مچ پای آسیب دیده می باشد

 

 

جهت مشاهده فیلم این وسیله  بر روی تصویر ذیل کلیک کنید.

 

 

آگوابالانس هیدروجیم

 

 

 

جهت مشاهده فیلم های مرجع تمرین در آب، ورزش درآب، آگوافیتنس، باشگاه بدنسازی در آب، فیزیوتراپی در آب، آبدرمانی، هیدروتراپی می توانید اینجا کلیک کنید.

 

 

******

تجهیزات جدید استخر، آبدرمانی، ورزش در آب، هیدروتراپی، فیزیوتراپی در آب هیدروجیم و هیدرومِد که به لطف پروردگار، با دانش و استعداد جوانان این مرزو بوم و با استفاده از بهترین مواد اولیه و روش تولید همچنین با در نظر گرفتن بازخورد خوب مشتریان عزیز توسط شرکت بنیان در پارک علم و فناوری یزد تولید و به مراکز مختلف فیزیوتراپی، آب درمانی، هیدروتراپی، فیزیوتراپی در آب، بیمارستانی، مجموعه های آبی، پارک های آبی و استخرهای سراسر کشور ارائه شده است بالغ بر 30 مدل می باشد.که عبارتند از:

1-تردمیل آبی - تردمیل هیدروتراپی - تردمیل استخری - تردمیل آب درمانی - تردمیل بیمارستانی - تردمیل توانبخشی
2-دوچرخه ثابت آبی - اسپینینگ آبی - دوچرخه هیدروتراپی - دوچرخه آبدرمانی - دوچرخه توانبخشی - دوچرخه بیمارستانی
3-آگوا بالانس برد - تخته تعادل - تعادل در آب
4-الپتیکال آبی - مون واکر آبی - رکاب زن آبی - اسکی فضایی آبی
5-استپ آبی - استپ ایروبیک - استپ ورزشی - تخته استپ - استپ بدنسازی - استپ یوگا
6-بارفیکس آبی - بارفیکس باشگاهی - ژیمناستیک در آب - بارفیکس بدنسازی
7-ترامپولین آبی- هیدروجامپ - جامپینگ آبی - ترامپولین هیدروتراپی
8-دوچرخه نشسته آبی - دوچرخه نشسته هیدروتراپی
9-انواع دمبل آبی - دمبل باشگاه آبی - وزنه آبی - دمبل باشگاهی
10-انواع هالتر آبی - میله هالتر - هالتر بدنسازی در آب - هالتر باشگاهی
11-دمبل آبی غلطکی
12-مقاومت پایی - توانبخشی اندام تحتانی
13-واکر آبی
14-نودل گردنی آبی - نک نودل
15-پارالل آبی - میله آبی
16-توئیستر آبی- مسگری آبی
17-پله هیدروجیم - پله استخر - پله ملوانی - پله آب
18-تنظیم کننده ارتفاع هیدروجیم
19-صندلی آبی - صندلی حمام - صندلی استخری - صندلی هیدروتراپی - صندلی فیزیوتراپی
20-آگوا پل - میله تعادل
21-آگوا بالانس - تعادل در آب
22-ساق بند - نودل پا
23-مچ بند - نودل دست
24-ویت کاف - وزنه آبی - کیسه شنی آبی
25-کمربند شناوری-کمربند آبی-کمربند شنا - تیوپ آبی
26-ست شناوری کامل در آب و دویدن در قسمت عمیق استخر

که برای دیدن  فیلم طرز استفاده از وسایل می توانید اینجا کلیک کنید که برای دیدن فیلم مراکز می توانید اینجا کلیک کنید.

هیدروجیم باشگاه بدنسازی جدید در آب

هیدرومد: فضایی که در آن تمامی درمانی داخل آب صورت می گیرد.


جهت مشاهده سایت تخصصی تجهیزات ورزش درآب:
www.hydrogym.ir

ارسال به سراسر کشور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هیدروجیم بنیان

مدیتیشن در هیدروجیم

مدیتیشن در هیدروجیم

 

مدیتیشن در هیدروجیم برای اهداف درمانی، هیدروتراپی

 

جهت مشاهده فیلم این تمرین بر روی تصویر ذیل کلیک کنید.

 

مدیتیشن در هیدروجیم

 

 

 

 

جهت مشاهده فیلم های مرجع تمرین در آب، ورزش درآب، آگوافیتنس، باشگاه بدنسازی در آب، فیزیوتراپی در آب، آبدرمانی، هیدروتراپی می توانید اینجا کلیک کنید.

 

 

******

تجهیزات جدید استخر، آبدرمانی، ورزش در آب، هیدروتراپی، فیزیوتراپی در آب هیدروجیم و هیدرومِد که به لطف پروردگار، با دانش و استعداد جوانان این مرزو بوم و با استفاده از بهترین مواد اولیه و روش تولید همچنین با در نظر گرفتن بازخورد خوب مشتریان عزیز توسط شرکت بنیان در پارک علم و فناوری یزد تولید و به مراکز مختلف فیزیوتراپی، آب درمانی، هیدروتراپی، فیزیوتراپی در آب، بیمارستانی، مجموعه های آبی، پارک های آبی و استخرهای سراسر کشور ارائه شده است بالغ بر 30 مدل می باشد.که عبارتند از:

1-تردمیل آبی - تردمیل هیدروتراپی - تردمیل استخری - تردمیل آب درمانی - تردمیل بیمارستانی - تردمیل توانبخشی
2-دوچرخه ثابت آبی - اسپینینگ آبی - دوچرخه هیدروتراپی - دوچرخه آبدرمانی - دوچرخه توانبخشی - دوچرخه بیمارستانی
3-آگوا بالانس برد - تخته تعادل - تعادل در آب
4-الپتیکال آبی - مون واکر آبی - رکاب زن آبی - اسکی فضایی آبی
5-استپ آبی - استپ ایروبیک - استپ ورزشی - تخته استپ - استپ بدنسازی - استپ یوگا
6-بارفیکس آبی - بارفیکس باشگاهی - ژیمناستیک در آب - بارفیکس بدنسازی
7-ترامپولین آبی- هیدروجامپ - جامپینگ آبی - ترامپولین هیدروتراپی
8-دوچرخه نشسته آبی - دوچرخه نشسته هیدروتراپی
9-انواع دمبل آبی - دمبل باشگاه آبی - وزنه آبی - دمبل باشگاهی
10-انواع هالتر آبی - میله هالتر - هالتر بدنسازی در آب - هالتر باشگاهی
11-دمبل آبی غلطکی
12-مقاومت پایی - توانبخشی اندام تحتانی
13-واکر آبی
14-نودل گردنی آبی - نک نودل
15-پارالل آبی - میله آبی
16-توئیستر آبی- مسگری آبی
17-پله هیدروجیم - پله استخر - پله ملوانی - پله آب
18-تنظیم کننده ارتفاع هیدروجیم
19-صندلی آبی - صندلی حمام - صندلی استخری - صندلی هیدروتراپی - صندلی فیزیوتراپی
20-آگوا پل - میله تعادل
21-آگوا بالانس - تعادل در آب
22-ساق بند - نودل پا
23-مچ بند - نودل دست
24-ویت کاف - وزنه آبی - کیسه شنی آبی
25-کمربند شناوری-کمربند آبی-کمربند شنا - تیوپ آبی
26-ست شناوری کامل در آب و دویدن در قسمت عمیق استخر

که برای دیدن  فیلم طرز استفاده از وسایل می توانید اینجا کلیک کنید که برای دیدن فیلم مراکز می توانید اینجا کلیک کنید.

هیدروجیم باشگاه بدنسازی جدید در آب

هیدرومد: فضایی که در آن تمامی درمانی داخل آب صورت می گیرد.


جهت مشاهده سایت تخصصی تجهیزات ورزش درآب:
www.hydrogym.ir

ارسال به سراسر کشور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هیدروجیم بنیان