ما تجهیزات جدیدی را تولید می کنیم که آبدرمانی و ورزش در آب را متحول کرده است.

به لطف پروردگار، با دانش و استعداد جوانان این مرزو بوم و با استفاده از بهترین مواد اولیه و روش تولید همچنین با در نظر گرفتن بازخورد خوب شما عزیزان روز بروز بر کیفیت و تنوع محصولات تولیدی خودمان خواهیم افزود.

 

هیدروجیم تولید تجهیزات آبدرمانی - فیزیوتراپی در آب

 

 

 

درباره هیدروجیم

چرا هیدروجیم؟

 

برقراری تعادل و یکنواختی در چربی سوزی:

در آب به علت درگیری تمامی اعضاء بدن در انجام تمرینات، فرآیند چربی سوزی و عضله سازی به صورت یکنواخت و یکدست در تمام بدن صورت میپذیرد که این امر زیبائی منحصر بفردی را برای افراد به همراه خواهد داشت.

بازدهی فوق العاده بالا:

در آب به علت مقاومت بالای آب، انجام هر تمرین در مقایسه با خشکی با صرف کالری بیشتری صورت میپذیرد که این امر افزایش بازدهی حداقل سه برابری تمرین در آب را به همراه خواهد داشت.

احساس حس طراوت و شادابی بی نظیر:

تمرین در آب به علت شستشوی منافذ پوست، ماسای ملایم آب به بدن و عدم گرفتکی عضلانی طراوت و شادابی فزاینده ای را برای افراد به همراه خواهد داشت.

 

ایمنی فوق العاده بالا:

آب نه تنها به عنوان یک محافظ اطراف بدن را احاطه میکند بلکه بخش قابل توجهی از آسیب های احتمالی در حین تمرین را از افراد دفع می نماید. 

 

 

                                        تجهیزات هیدروجیم قابل استفاده در تخصص های مختلف پزشکی

بیماران روماتولوژی

سائیدگی مفاصل یکی از شایع ترین بیماری های امروز در دنیاست که بهترین راه تسکین و درمان آن تمرین در هیدروجیم است.

 

بیماران قلبی و عروقی

تمرین در هیدروجیم میتواند باعث بهبود عملکرد قلبی و عروقی شود که این هم ناشی از افزایش مقاومت در مقابل حرکات، و هم بدلیل تأثیر دمای آب در افزایش گرمای درونی بدن میباشد.

 

بیماران با فشار خون بالا

تمرین در هیدروجیم موجب باز شدن عروق خونی و بهبود جریان خون در بدن شده و به این دلیل می تواند در کنترل فشار خون و جلوگیری از فشار خون بالا مؤثر باشد.

 

خانم های باردار

در دوران بارداری، بویژه در مادرانی که دچار درد لگنی یا کمبود تحرک می باشند و همچنین برای ایجاد تناسب اندام در دوران بارداری و بعد از زایمان "هیدروجیم " بسیار مفید خواهد بود.

 

بیماران ارتوپدی

یکی از کاربردهای مهم و گسترده هیدروجیم برای بیماران با مشکلات اسکلتی و عضلانی خصوصاً زانو، لگن و ستون فقرات می باشد.

 

بیماران مغزو اعصاب

بیماران با سکته مغزی و همچنین بیمارانی با شرایطی مانند فلج مغزی، فلج نخاعی، اِم اِس و ... وقتی که در محیط هیدروجیم قرار می گیرند برایشان بازتوانی حرکات قبلی و یادگیری حرکات جدید بسیار مفید می باشد. افزایش ایمنی، کاهش خطر سقوط، فشار بیشتر بر عضلات و به چالش کشاندن سیستم تعادلی از ویزگی های آب می باشد که در بهبود بیماران مغز و اعصاب مؤثر است.

 

بیماران ریوی

راه رفتن، دویدن و در کل فعالیتهای هوازی در هیدروجیم می تواند در سلامت ریه مؤثر باشد.

 

بیماران دیابتی

تمرین در هیدروجیم می تواند برای افرادی که دیابت دارند موجب سوزاندن کالری، کاهش قند خون، افزایش سلامت روحی و افزایش کارایی فیزیکی این بیماران بشود.

 

 

شرکت بنیان ارمغان تجارت کویر یزد
تولید کننده تجهیزات آبدرمانی و ورزش در آب هیدروجیم در ایران
مستقر در پارک علم و فناوری یزد